23 Kasım 2011

Barselona-4 son günümüz,Sagra da Familia,Paella

Barselona'da son günümüzü belki de ilk görmemiz gereken yer olan Sagra Da Familia halk arasında bitmeyen kilise olarak da adlandırılan bazilikaya ayırdık.Gaudi Sagra da Familia'nın yapımına başladıktan bir süre sonra tramvay altında kalarak vefat edince, inşaatı bi türlü bitmek bilmiyo,halen daha şantiye halinde,bitirilememesinin bi sebebi de Gaudi'nin mimari tarzının karışık olması imiş..

İspanya'ya bile gitsem Şantiyelerden kurtulamıyorum:P manzaram yine vinçler :)





                     Kilisenin içine girebilmek için uzuuun kuyrukta beklemeniz gerekiyo



Sagra da Familia etrafındaki turistik eşya satan dükkanlardan biri
  
  Ve İspanya'nın en meşhur yemeklerinden Paella,normalde deniz ürünleri ile yapılıyo ama deniz mahsulleriyle pek aramız olmadığı için tavuklusunu sipariş verdik,damak tadımıza çok da uzak olan bir yemek değil,sadece pilavın safranlı olması ve pişirilme şekli farklı..İspanya'da yemek siparişi verdiğiniz zaman ana yemekten önce,bizdeki meze tarzı Tapas denilen türlü türlü yiyecekler geliyo.Tapas'ları çok meşhur,ama sipariş en erken 30 dakika'da geliyo,eğer açsanız sabırsızlanırken çatlayabilirsiniz:)

 Bizim Tapas yengeç surumi idi.. 

                              Barselona sokaklarında bir kuyumcu tasarıma bayıldım :)

Bunlar ise markette karşılaştığımız Açık Makarna ve Corn Flakes Büfesi:) Süper bir fikir,istediğiniz kadar poşetlere doldurup tarttırıyosunuz,bavulda kilo problemi olmasaydı özellikle renkli makarnalardan kilolarca alırdım! 
                                                           Vee dönüş yolu!

6 yorum:

  1. Açıkta makarna çeşitleri ilgimi çekti.Şu anda istanbulda sadece domatesli ve ıspanaklı olanları marketlerde.Eriştelerinde çeşitleri olsa bizde de..Servis çok yavaş olduğu için tapas çeşitleriyle doyuma ulaşıyor insan :)

    YanıtlaSil
  2. Bitmeyen kilise projesine bi el atıverseydin, adamları bu dertten kurtarırdın belki. Rahmetli de rahat ederdi mezarında :/

    Güzel bi tatil olmuş. Ben gitseydim, Nou Camp'a da görürdüm kesin.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir tur yapmışsın ,ben daha yurt dışına açılamadım ama ilk fırsatta gitmeyi düşünüyorum,turlamı gittin ?,hangisiyle ?
    neyse çok soru sordum ,sevgiler

    YanıtlaSil
  4. HARİKA FOTOĞRAFLAR VE BLOĞUNA BAYILDIM İNAN..
    TAKİBİNDEYİMMMM

    YanıtlaSil
  5. Eşim geçen hafta İspanya Madrid'deydi.Bir sürü resim çekmiş.İnceleme fırsatım oldu.Tarihi mimarisi çok hoşuma gitti.Yemek konusunda biraz zorlanmış.Domuz etini çok yaygın bir şekilde kullandıklarını söyledi. İnş. birlikte gitme fırsatımız da olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet malesef avrupanın her yeri olduğu gibi yemek konusunda b,raz sıkıntı çekiliyo:(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...